nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

Vattnat å klart!

Publicerad 2012-07-31 13:09:53 i Allmänt

Jag har vattnat mammas tomatplanta idag. Visst är den väl fin! Lång och ståtlig som en fura!
Jag fick ju till och med ta två bilder för att få med hela plantan. 

Kommentarer

Postat av: Jennie & FrökenFlis

Publicerad 2012-08-01 09:18:38

oj, sådär fin är INTE min tomatrplanta ;)

Kram

Svar: Nä inte min heller tyvärr. Det där min mammas planta :)
Nilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela