nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

Åskväder

Publicerad 2012-07-18 16:23:08 i Allmänt

 I dag fick vi åskväder på vår promenad. Lilla Lina blev lite rädd för dundret men lillskruttan Saga travade på som inget hade hänt. Rädslan hos Lina gick över när varken jag eller Saga reagerade på smällen. Sedan fick hon annat att tänka på. Hon vill ju så gärna gå och hälsa på en kompis till mig, men hon har ju semester, så det gick ju inte. Till saken hör att både Lina och Saga brukar få godisar som köttbullar och annat gott när de hälsar på henne. Gissa om hon är populär hos vossingarna?!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela