nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

I kväll skjutsade jag hem lilla Ceasar

Publicerad 2012-07-30 02:19:59 i Allmänt

Nu i kväll så hämtade jag Ceasars matte och husse vid tåget, med andra ord hämtade jag min son och hans flickvän. Ceasar blev så lycklig när han såg dem!
Det är nog för honom med, som för de flesta andra, "Borta bra men hemma bäst".
Fastän att vi har promenerat, lekt, busat och haft kul här så är ju hemma givetvis så mycket tryggare trots allt.
Skönt att höra att de hade haft en fin helg i Göteborg och detta utan att få se Bruce Springsteen. Biljetterna som var betalda och beställda långt i förväg fanns helt plötsligt inte!! Det var ju många som blev drabbade av detta fantastiska fiasko som företaget BiljettNu fixat!
 
Nu återstår bara en god natts sömn för mig... G O D  N A T T !
 
Ceasar min lilla snuttunge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela