nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

Helgen var fin med både voffelkalas och middag med kräftor

Publicerad 2012-08-20 20:46:00 i Allmänt

Jag var och träffade arbetskamrater och åt vofflor och fikade efteråt på dagen i lördags.
Mums, vad det var gott!!
Sedan matade vi fåglarna efteråt.
 
 
På lördagskvällen åkte Richard, jag och mamma till min son och hans flickvän och åt middag.
Vi fick både toast skagen, kräftor och därefter efterrätt. En riktigt trevlig kväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela