nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

Kul, mumsig och trevlig tjejträff!

Publicerad 2012-07-27 01:56:40 i Allmänt

Carita och jag var hemma hos Elisabeth som bjöd på en underbart god sallad med nybakat bröd och andra tillbehör till lunch. Efteråt fick vi kaffe och en väldigt god hembakad kaka. Mums filibabba!

Jaha ja, så nu när man ställer sig på vågen i morgon så ser det väl ut så här:

 

 

 

...men vad gör väl det? Jag får väl ta och springa bort det!!??!!

Huvudsaken är att vi hade trevligt, och det hade vi!!

 

 

 

God natt på er allihopa, förutom alla ni nattarbetare, som jag önskar en bra natt på jobbet.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela