nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

En dag som gick i pysslandets tecken

Publicerad 2012-07-22 20:05:53 i Allmänt

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men ibland måste man ju pyssla här hemma.
Ja ensam är jag ju inte precis. Jag har ju mina små gullungar här hemma.
De bevakar ju varje steg jag tar och vill ju givetvis vara med när jag ska äta något.
Äter jag frukt så får jag ju lov att bjuda för att inte bli kallad "snål flockledare"!!
Det syns ju på Pippilotta att man kan inte sitta still när det bjuds på frukt.
Man får lov att röra på sig så man hinner få sig en smakbit!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela