nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

Mitt herrsällskap har somnat...

Publicerad 2012-07-26 03:27:36 i Allmänt

...för ett bra tag sen på min soffa!! För en liten stund sedan så galopperade han och småskällde i sömnen här. Det ser bra härligt ut!! Han låg på ryggen och sprang med benen och så skällde han lite tyst samtidigt. Man kan ju undra vad han jagade i sömnen denna gång.
Lillplutten Zorro, han är bra söt han!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela