nillasvardagsblogg.blogg.se

En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år flyger in på blogg-himlen! Bilder och text från min vardag med hundpromenader, mina charmiga fåglar och andra viktiga eller mindre viktiga händelser. Motto: Lagom portion galenskaper förlänger livet.

I går fick jag besök av en liten fin herre igen

Publicerad 2012-07-28 09:43:57 i Allmänt

Lillgubben Ceasar ska vara hos mig över helgen. Efter att matte och husse hade gått så såg det ut så här när det hade gått ca en halvtimme. Bra tecken att han lägger sig och vilar så snabbt. Då är han trygg.
I dag ska vi ut och promenera och leka runt lite här på uteplatsen tänkte jag. Vi får väl se vad vi kan hitta på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nilla

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela